Friday, June 19, 2009

Happy Father's Day

21st June 2009
Happy Father's Day to all the father...
Especially dedicated this to my dearest father, father in-law and god father.

Have a wonderful day!


1 comment:

安东尼 said...

Babe,你真的是一个电脑天才,当我在你的father's day卡上面click "play"时,果然有音乐出来,我听了很感动。你是怎样设计的,you are a computer savvy I think.我知道,要是我要求你教我,你一定会说yes的,因为你不是一个自私的人,however,就是你肯教我,我也没那么容易吸收的。因为我也是刚学会电脑,哈哈哈。。。


安东尼老爷