Wednesday, December 03, 2008

2.12.08 阿联酋,生日快乐!


阿联酋生日前夕,我们赴了一场‘还可以’的演唱会- George Michael and Alicia Keys Live in Abu Dhabi. 嘻嘻,本来已经放弃了,在演唱会开场的几个小时前,友人给了几张免费票。Thanks Brandon!为什么说‘还可以’呢?因为我还真的很不熟悉他们的歌。认识乔治米高,皆因那一首歌。而认识Alicia Keys是因为她曾是美国音乐盛事格莱美奖的大赢家。
整个演唱会大约进行了4个小时。前半场是Alicia Keys只是暖身,后半场的乔治米高才是真正的演唱会!大伙儿都跟着他一起唱和跳!虽然他唱的12首歌里我只听过3首,但我还是很耐心地等待我的echo曲… 当音乐响起,我真的很感动,终于听到现场版的careless whisper,是我万万没想过的。超感动。

3 comments:

Furby said...

hi Babe!可以這樣稱呼你嗎?很高興發現你的部落格,因為很難得找到和我一樣身在阿布扎比的馬來西亞女子!真的好高興!^^ 可以知道你住在阿布扎比哪一區嗎?

Babe said...

furby,
nice to see u here.
i stay in al khalidiya.
send me email, we shall talk more in email.
chiav@rocketmail.com
:)

Dr Purva Pius said...

Hello Everybody,
My name is Mrs Sharon Sim. I live in Singapore and i am a happy woman today? and i told my self that any lender that rescue my family from our poor situation, i will refer any person that is looking for loan to him, he gave me happiness to me and my family, i was in need of a loan of $250,000.00 to start my life all over as i am a single mother with 3 kids I met this honest and GOD fearing man loan lender that help me with a loan of $250,000.00 SG. Dollar, he is a GOD fearing man, if you are in need of loan and you will pay back the loan please contact him tell him that is Mrs Sharon, that refer you to him. contact Dr Purva Pius,via email:(urgentloan22@gmail.com) Thank you.